محسن پاشایی

مشاوره و مدیریت

طراح و گرافیست

فریلنسر

عکاسی

طراحی سایت

خدمات معماری

0
سبد خرید خالی است.
محسن پاشایی

مشاوره و مدیریت

طراح و گرافیست

فریلنسر

عکاسی

طراحی سایت

خدمات معماری

لوگو رویش ۱۳۹۹

طراحی نشانه و طراحی لوگوی برند رویش که از نماد این آرم مشخص هست که در عرصه محصولات گیاهی فعالیت دارد.
طراحی نشانه این کارفرمای محترم بر اساس اطلاعات ذهنی و محتوای ارایه شده طراحی شده است.

رشد و توسعه محصولات بر اساس تمایلات و اتاق فکری موجود باعث تولید محصولات خواهد گردید.

نگرش مثبت در ارتقای کیفی و کمی دارند متاسفانه بعضی از کافرمایان فقط کمی هستند و این عامل باعث خروج وی از دایره بازار خواهد گردید.

Royesh logo design

طراحی نشان ( لوگوی ) رویشلوگو ، طراحی نشانه ، آرم
آرم لوگو یا نشانه چیست؟

نشانه نمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و مشاغل را مشخص می کند. یک نشانه خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و برند چه ارزشی دارد.

طراحی نشانه در واقع ایجاد علامت تجاری کامل بصری برای یک شرکت است. 

لوگو چه کاری انجام می‌دهد؟

نشانه ها یا آرم ها یا لوگوها فقط زیبایی را نشان نمی‌دهند و عملکردهای بسیاری را در سرلوحه خود دارند.

یک نشانه متمایز باعث می‌گردد که از رقبا تا حدی متمایز می‌نماید.

شاید اساسی ترین عملکرد یک آرم ، علامت گذاری منحصر به فرد به تجارت شما باشد که شما را از سایر مشاغل متمایز کند.

این امر به ویژه درصورتی که تجارت شما دارای رقابت باشد بسیار مهم است (که ۹۹.۹٪ آنها انجام می دهند). قبل از دریافت نشانه ها برای مشاغل خود ، می خواهید در مورد شکل رقبا خود تحقیق کنید تا بتوانید خود را موقعیت یابی کنید.

عناصر آرم لوگو یا نشانه چیست؟

اکنون که دانستیم لوگو چه کاری انجام می دهد ، بیایید بررسی کنیم که آنها از چه ساخته شده اند.

تایپوگرافی

وقتی نوبت به نوع شکل لوگو ، نشانه ، آرم می رسد ، یک آرم نشانه یا لوگوها معمولاً شامل نوعی عنصر تایپوگرافی است. این می تواند از یک حرف به سبک مونوگرام ، تا مخفف یا عنوان کامل کسب و کار باشد.

تصویرسازی

گاهی تایپوگرافی با نمادها یا نمادها همراه است. اینها می توانند نمایشی یا متشکل از عناصر هندسی انتزاعی باشند.

در موارد خاص ، آرم نشانه یا لوگوها شامل عناصر تزئینی مانند کار با خط یا علائم نگارشی ( مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه ای ) هستند که لزوماً یک تصویر خاص و مستقل ایجاد نمی کنند.

رنگ
فراتر از فرم، رنگ می‌باشد. آرم نشانه یا لوگوها می توانند سیاه و سفید ، تک رنگ یا چند رنگ باشند. آرم نشانه یا لوگوهای چند رنگ غالباً دارای پالتهایی هستند که یا مشابه هستند ، به معنی رنگهای مشابه ، یا مکمل ، به معنی رنگهای دور یا مخالف.

متن نوشته
در برخی موارد ، یک آرم نشانه یا لوگوها نیز با توجه به زمینه استفاده از آن مشخص می شود.

با این اوصاف ، مهم است که به زمان و مکان آرم نشانه یا لوگوها فکر کنیم.

معمولاً آرم نشانه یا لوگوها را به صورت آنلاین ، روی کارت های بازرگانی ، ویترین فروشگاه ها ، تبلیغات و چاپ آنها مشاهده می کنیم. اما تجارت شما ممکن است نیازهای خاصی داشته باشد.

لوگو ، آرم یا نشانه چه تفاوتی با مارک یا برند تجاری دارد؟

نشانه چه تفاوتی با مارک یا برند تجاری دارد؟

یک سردرگمی رایج که در درک تفاوت بین نشانه و مارک تجاری مشاهده می شود. به نظر پیچیده می رسد اما تفاوت آن بسیار ساده است: نام تجاری شما مجموعه برداشت های مردم از شرکت شما است.

به عبارت دیگر ، می توان آن را تصور کلی تصور کرد که شرکت شما از مشتری بر جای می گذارد. این تأثیر می تواند توسط بسیاری از موارد مانند تبلیغات ، تبلیغات تجاری ، خدمات مشتری و نشانه شما نیز برجای مانده باشد.

درست است، نشانه شما بخشی از مارک یا برند تجاری شما است (نه برعکس).

به عنوان مثال ، در حالی که نشانه اپل نمادین است و بلافاصله قابل تشخیص است ، اما تنها چیزی نیست که باعث ایجاد هویت نام تجاری زیبا ، آسان برای استفاده و مشتری پسند می شود.

این کیفیت ها از طریق انتخاب طراحی آنها در تبلیغات بیلبورد ، تبلیغات تجاری ، طراحی وب و چیدمان فروشگاه در سایت بیان می شود.

 نشانه به سادگی ارتباط بصری با آن موارد را دارد. بعلاوه ، باید بپذیریم که اپل بدون آن سیب زیبا و نیمه خورده ، مثل گذشته نخواهد بود.

۵۰۰

طراحی نشانه تا به امروز